en i mängden

Nu har jag nu gjort som alla andra och skaffat min en blogg. Eller nja... det där var kanske halvt sanning.
Jag hade en annan blogg förut, men den var så tråkig så nu börjar jag om från ruta 1.
Jag ska lägga ner min själ i den här bloggen, för det är ju nästan som ett förhållande... till datorn.
Man kan skratta och le åt den, nästan tillochmed gråta åt den. o det kan man väl göra med en kille också, eller?
Nu vet jag inte vad jag babblar om men nu har jag iallfall kommit med i den här megatrenden bland alla miljoner bloggar ute i världen.
Man måste ju verkligen sticka ut ur mängden om man vill ha den besökt, så här kommer här jag och mitt nya förhållande... jag och datorn mot världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0