förskyld som ett as.

Fredag, och allra sista dagen på första delen av ettan på gymnasiet.
Härligt måste jag säga, det ska bli så underbart med lov.
Men ändå så är det läskigt, tiden är fan inte att leka med. Det har gått fort, och det kommer att gå fortare.
Vi kommer fan att ta studenten snart, jag lovar. Kommer fan inte hinna med allt som man vill, innan man blir vuxen.

Nu är jag förskyld igen också, för typ 10 gången det här året. Jag måste typ ha sveriges dåligaste imunförsvar, jag kan inte vara helt normal iallafall.

Jag har börjat leta efter en nyårsklänning också, det är ju faktiskt dags för det snart också.
Inte för att jag vet vad som händer på nyårsafton, men nått måste man ju göra.



Sist men inte minst måste jag klaga på killar, måste ni vara så jävla kompliserade??

Kommentarer
Postat av: AGGE

äntligen ett nytt inlägg, haha bra att du tar åt dig det jag säger. keep going. puss min gosebjörn<3

2008-12-19 @ 20:34:50
Postat av: angelica

killar suger :(

2008-12-20 @ 23:18:55
URL: http://angelicasjolin.blogg.se/
Postat av: Elin

Agge (Agnes): Det är klart att jag lyssnar på vad du säger, du är ju min sötnos <3



Angelica: ja, ibland så gör dom fan det :(

2008-12-23 @ 00:21:08
Postat av: Sandra

Har börjat spana på nyårsklänning jag med, även om jag fortfarande inte vet vad jag ska göra då. :P



Ja, killar suger verkligen ibland... :/

2008-12-23 @ 20:20:49
URL: http://forneverandever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0