Galet!

Om en vecka är det julafton, är inte det lite sjukt?
Det känns som att jag precis började gymnasiet, men det var lixom ett halvår sen. det är helt sinnessjukt!
Jag kommer att sitta där på ålderdomshemmet snart och undra vart fan tiden tog vägen?!
Hemsk tanke, eftersom jag fortfarande är ungdom och oroar mig över att jag ska bli gammal snart.

men iallafall, tiden går fort och snart är det jul. Jag har typ 10 julklappar kvar att köpa, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. om du sitter där hemma och har massor av julklappstips så får du gärna höra av dig till lilla mig, det skulle behövas.

imorgon är vi typ lediga och det ska bli så galet underbart skönt!
nu är det bara en historiauppsats som ska skrivas, men den tänkte jag fixa imorgon innan jag tar en trip till våran finfina huvudstad för att desperat tokköpa julklapparna.

På fredag har vi julavslutning i typ en timme och sen ska fika o sen gott folk:
Är det juuuullov! najs.

Men nu bannemej har vi mattelektion och jag ska plugga järnet. Not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0