nyklippt tant

Idag har jag varit i plugget som vanligt, sen så var jag och klippte mig. Just nu ser jag ut som en dränkt katt med pappiljoter i håret, men jag hoppas verkligen att det går att fixa till med hjälp av lite plattänger och spray. Annars så stänger jag in mig på mitt rum och sitter där i ett hörn tills det har växt ut igen!

IMORGON ÄR DET HELG! :D

Fredagkvällen tillbringar jag på heron city, en bio och johan. Mys det ska bli!
Lördag är det dansträning typ hela dan, sen ska jag gå och fika med Jessica.
Söndag bär det av till mormor tror jag, och så måste jag nog ta och plugga lite.

mm... vad mer?
Jo just det, nu är jag galet förbannad på SL!
idag när jag satt på bussen på väg hem, så stannar bussjäveln!
Jag typ halvsov och lyssnade på Jonas Brothers på högsta volym, så jag fattade ingenting tills nån skrek i mitt öra att vi var tvungna att byta buss, då vaknade jag till liv som tur det var. hade ju varit lite pinsamt om jag hade suttit kvar där på den trasiga bussen i min ensamhet.
Sen så fick vi iallafall byta buss, och då var klockan lixom 15.30. Då hade jag räknat med att vara hemma! :o
Men inte det inte, så jag fick typ slänga i mig gårdagens makaronilåda och springa ett varv runt huset med hundstackarn. Sen var det bara att cykla ner som en galning till centrum, men jag hann!
Men det var nog inte värt det eftersom jag ser ut som jag gör i håret just nu... men jag hann! Det är det som är huvudsaken.
men om SL hade haft fungerande bussar så hade jag inte behövt stressa ett dugg!
Tack för det SL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0