Over

Idag har jag desperat försökt att få ihop dom sista julklapparna, men fan heller. Det jag kom hem med var 5 trosor och en klänning, till mig själv. Jag får ta och skärpa mig asså, imorgon ska jag bara fokusera på julklappar annars så kommer den här julen sluta i katastrof.

Nu har vi iallafall en gran, inte för att det hjälpte till med julstämningen men nu står den där iallafall, med silver och rött glitter från topp till tå. Lite julklappar ligger det tillochmed under, men 99% av dom är ju till dom små barnen i släkten, lycko dom! jag vill också ha 20 onödiga julklappar. Jag hatar att jag börjar bli en av dom vuxna, jag vill vara barn igen!
Ett litet barn utan alla beskymmer, bara bortskämd med alla presenter och fina saker!

Jag måste klaga på en sak till, LT! Förlåt kära ni, men fan jag vill ha mina pengar!
Det är nämligen så att jag inte har fått min lön från det jag har gjort där än, mina pengar har satts in på en annans konto!
Snällt av er, tack! Och god jul förfan!

Nej nu ska vi vara snälla, det är ju faktiskt jul.
Jag vill lägga till att jag saknar min ängel Agnes, du är helt underbar gumman!
Det är bara för att du finns som jag skriver blogg :p

Kommentarer
Postat av: Agnes

Aaw snuttan, jag saknar dig grymt mycket, trodde inte att det skulle vara så jobbigt att vara ifrån varandra. <3

2008-12-23 @ 17:20:27
Postat av: Sandra

Agnes <3 & Elin <3 :)

2008-12-23 @ 20:22:47
URL: http://forneverandever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0