Rubrik

Grillningen igår var riktigt mysig.
Det var väldigt kallt, men stämningen och folket gjorde så att man trivdes alldeles utmärkt ändå.

Jag och Jessica åkte hem vid 10.
Vi hade varit där sen halv 5, så vi kände att det var dags.

Idag ska jag evenuellt träffa Johan.
Hoppas verkligen att jag hinner det, vi har nämligen inte träffats på snart en hel vecka.
Jag har agility ikväll som ställer till det.


Annars så har jag för några dagar sedan börjat läsa en ny blogg.
Den handlar om en tjej som är 15 år och gravid med tvillingar.
Det låter tufft, men hon verkar vara en grymt stark tjej och jag
tror att hon kommer att bli en supermamma.


Kommentarer
Postat av: A

meh du måste ju skriva vad hennes blogg är då juuu!

2009-04-14 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0