aejrws

Tjo! Sitter i skolan och glor... Har just nu tre timmars rast, från 11.25 till 14.30. Låter väldigt roligt va?
Trött som attans är jag också. Johan sov hos mig inatt och han börjar ju jobba halv 7 på morgonen så han tvingade upp mig vid halv 6 också. Det var iof. bra just då, för då hann jag gå ut med belinda en stund. Men just nu tycker jag inte att det var en så bra idé, eftersom jag typ somnar vilken sekund som helst.

Vi sitter och väntar på matte, det känns ju också väldigt värt det..

Ikväll kommer johan till mig igen, det ska bli jätte mysigt!
Imorgon bär det av på kräftskiva och på lördagen står marknad och tjejmiddag på schemat.
Mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0