Första dagen på resten av mitt liv.

Första dagen på tvåan. Det känns lite konstigt att vara tillbaka, det har gått alldeles för fort. Egentligen skulle jag behöva minst en veckas ledighet till, men det känns ändå lite skönt att vara tillbaka. Träffa alla vänner och tillbaka i vardagen.
 Idag fick vi bara massa information och genomgång av den nya skolsidan, sen fick vi sluta. Efter skolan var jag och några tjejer från klassen och åt på stan. Gissa vart? På nancy´s såklart, det är vårat ställe. Sen skulle Malin gå och klippa sig så jag följde med henne. Jag hade tänkt att klippa topparna också men istället gick jag därifrån med hårförlängning och värmeskydd för plattången. Dyrt, men jag kommer att älska det långa håret!

Imorgon ska vi iväg någonstans i skogen och göra något som är en överraskning, det kommer säkert att bli lekar eller något annat liknade. Sånt som lärare alltid hittar på.

Ikväll ska jag åka hem till Johan och sova, han kände sig ensam.
Det ska bli mys.

Nu måste jag kila, höres!

Kommentarer
Postat av: Emma

vad går du för linje? :)

2009-08-23 @ 12:57:52
URL: http://emmajjohanssson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0