helgen som varit...

I fredags var hela klassen ute och gick, det var den överraskning som våra handledare fixat. Vilken fantasi dom har..
Hela 1,5 mil fick vi ihop, ont hade man efteråt.

Efter det åkte jag hem till johan och sov lite tills han kom hem och senare på kvällen åkte vi hem till mig, Vi somnade typ vid halv 9, trötta som bara den var vi.

Lördagmorgon åkte vi till mormor och städade och sen åkte vi till skärholmen. Där shoppade vi loss, iallafall johan. Jag fick med mig en t-shirt hem som han valde åt mig, den var super fin!

Sen åkte vi hem till mig, och senare hem till honom. På kvällen åkte vi och johans kompisar till nyköping för att kolla på promoe. Ni vet, svenne-banan låten. Jag var väldigt trött och det var inte riktigt min musiksmak, men det vart endå en trevlig kväll. Denna kväll var det även premiär för mitt löshår som jag köpte i torsdags, det är verkligen jätte fint! Jag har alltid velat ha långt hår. Äntligen har jag fått det!

Vid halv 3 var vi hemma och då blev det lite nattmat och sedan gick vi och la oss.

Söndagen spenderades med att skriva den där  krönikan, men jag hann och jag tror att den blev bra.
Så har min helg sett ut, den var urmysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0