Jag har världens finaste pojkvän!

Jag var magsjuk igår :( Eller jag tror det iallafall, mamma trodde att jag var gravid men det kan inte vara möjligt.
Jag mådde iallafall inte så bra och låg inne typ hela dagen, orkade knappt röra mig.
På kvällen, när jag mådde bättre, så kom Johan hit. Vi kollade på film och bara tog det lungt.

Idag har jag inte gjort någonting alls, jag är super trött. Det är jätte konstigt, för det känns som att jag har sovit i typ tre månader i streck.
Ikväll bär det iallafall av till heron och spela bowling, det ska bli väldigt trevligt.

Jag saknar min Agnes massa! Tur att vi ska ses imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Aaw gumman jag saknar dig också! Men snart syns vi!:D:D<3

2009-01-05 @ 10:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0