Julklapp- upplevelsen

Idag har jag och min kära mor varit på SPA.
Det började med en helkroppsmassage som innehöll skrubb och näringsrika krämer.
Sen så fick jag behandling av mina torra händer, mycket behövligt.
Det var helt underbart måste jag säga, och jag tänker bannemej göra om det snart igen.
Det enda jag ångrar är att jag inte tog ansiktsbehandling, det hade verkligen behövts.


Sen så var vi hos syster min och lilla Ella. Hon är verkligen helt underbar!
Hon har börjat le.. det dröjer väl bara några månader innan sötnosen pratar också :)

Imorgon är det hockey som gäller, ssk-brynäs.
Inte för att jag är så intresserad men det kan ju vara ganska trevligt att spana in killarna :p
Kusiner med föräldrar ska med, vänner till min familj och Johan, det kommer att bli väldigt mysigt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Agnes

åh vad avundsjuk jag blir, jag tycker att vi kan gå på spa någon gång! snart syns vi, jag saknar dig.

2009-01-03 @ 09:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0