Sammanfattning av helgen

Nu har jag äntligen tid att skriva några rader igen.
På min födelsedag, i tisdags, så träffade jag först Agnes och Jennifer.
Dom hade en överraskning till mig och när jag började närma mig stället som vi skulle träffas på, såg jag att dom hade
dukat upp med ballonger, kladdkaka, jordgubbar, vindruvor och en massa gott på bryggan i närheten. Det var verkligen hur mysigt som helst att sitta där och prata och mysa i solen. Ni känner mig så bra brudar, det var precis vad jag behövde. Tack!

Efter det skulle jag egentligen ha varit barnvakt men så blev det inte, så istället väntade jag på Johan i södertälje och sen åkte vi hem till mig. Vi badade, åt god mat och myste.

På onsdagen var jag i stockholm men Emilia som jag inte har träffat på jätte länge. Jag kom hem med en vit klänning, en bikinitopp och en t-shirt. På kvällen väntade min överraskning från Johan. Ni kan inte gissa vad det var, det var verkligen något perfekt. Vi var på ett litet spa i gnesta och fick varsin behandling i en och en halv timme. Det var den bästa presenten jag kunde önska mig!
Efter det tog vi ett kvällsdop och sen åkte Johan hem.

På torsdagen var jag hos mormor och städade, och på kvällen gjorde jag inget speciellt.

På fredagen var jag hos mormor igen, men den här gången med Lisa och Ella. Vi fikade och gick ut och gick, handlade. Sen åkte jag hemåt och packade och så kom Johan. Vi åt och sen åkte vi till mörkö, min sommarstuga. Där skulle vi ha fiskat på kvällen, men det blåste för mycket så det blev inte av. Vi sov där och när vi vaknade på morgonen hade även mamma och pappa anlänt. På lördagen hade vi femkamp, badade, myste och solade.
På kvällen åt vi och sen tältade jag och johan på tomten på grund av sovplats-brist. Men det gick bra, jag har bara lite ont i kroppen idag.

Idag så har vi åkt hem från mörkö och nu är jag hemma igen. Ikväll kommer kanske Johan och sover här, annars händer inget speciellt ikväll.

Kommentarer
Postat av: lisa

Du kommer väl med till Anna på torsdag?

Vi saknar ju dig!!



Kram kram

2009-07-07 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0