mysig helg.

Igår var jag på mörkö med dad, farmor, farfar, linda och milla. Vi solade, badade och bara tog det lugnt. Det blåste ganska mycket så det var inte jätte skönt, men det gick.

På kvällen åkte vi in till trosa där jag möte min älskling. Vi åt på antons krog och sen kollade vi på trosa statslopp.
Sen åkte jag och johan hem till mig och sov här, vi var själva hemma eftersom mor och far var kvar på mörkö.
Idag har vi varit på vingåker. Han hittade en t-shirt bara och jag en tunika typ, klänning, parfym och JL-hörlurar.
Det fanns inte så jätte mycket där, men det var kul att se hur det var iallafall.

När vi kom hem igen efter den långa bilturen tog vi ett snabbdopp och nu är jag ensam hemma, för att han ska ut ikväll.
Får se vad jag hittar på.


Ha det så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0