sommarlov!

Äntligen har jag sommarlov och det ska bli så galet skönt.
Igår var vi först i aulan och lyssnade på musikeleverna som sjöng, rektorns tal och stupendium som delades ut. Bland annat fick två av mina kära klasskompisar, micke och sandra, 1000 kronor för högsta betyg. jag får bara säga grattis!
Sen gick vi till klassrummet och drack cider och åt kakor, fick betygen och sa goodbye. Sen var det över, och mitt livs bästa sommarlov väntar. Det börjades med en kväll hos jennifer med väldigt mycket skratt och pizza som jag inte ätit på flera år.

Idag har jag städat och rensat hela mitt rum, har slängt en hel sopsäck med kläder.
Sen var lilla johan här, det var inget annat än mysigt.

Jag har inte så mycket planerat dom närmaste dagarna, utan får se vad som händer.

Har inte så mkt mer att skriva, men vi hörs mer när det finns mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0