Life goes on

Eftersom att jag har fått klagomål om att jag inte har uppdaterat på länge, så tänkte jag att det nu är dags.
Den här veckan har vi karaktärsvecka, vilket innebär att vi inte har några vanliga lektioner utan inriktar oss på linjen som man går. Eftersom jag går på en FN-skola så har vi det som ämne den här veckan och jag och jessica har skrivit om AFA. Fråga mig inte vad det har med FN att göra...
Iallafall, imorgon så har vi redovisning på det och sen så ska vi gå och kolla på Hair, en uppvissning som elever på skolan ska visa upp.

Just nu så håller jag på och letar doppresent till mitt gudbarn/systerdotter. Det är bara en månad kvar tills dopet är och jag har verkligen idétorka. Tips någon?

I helgen som var så var jag mest med johan, men även så gjorde jag en liten trip till min kära vän Beatrice som jag inte har träffat på typ 3 månader fast vi bor 2 min. från varandra.
Men det var otroligt trevligt, och vi hade en massa att prata om.


Nu måste jag ta och sova, men jag skriver mer när jag har tid.

Kommentarer
Postat av: jennifer

bäst för dig att du skriver knasboll ;). puss

2009-03-29 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0