dessa uppsatser.

Det är dags att skriva en ny uppsats igen.. eller jag har faktiskt börjat, men det är ganska mycket kvar.
Jag orkar inte, och det är verkligen inte roligaste ämnet heller. Turkiets statskick. Låter som en dröm va?

Annars så var gårdagen galet nice. Vi hade kompledigt från historia och engelska, och samhället fick man gå på om man ville. Vilket jag inte pallade och tränade i 2 timmar istället. Och kvar var bara matten, som varade i 45 minuter. Det var en riktigt nice dag må jag säga. På kvällen väntade agility i spöregn som vanligt.

Nu ska jag plugga som en dåre, och sen kommer Johan hit.
Det blir eventuellt årets första bad idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det nåt dopp? :)

2009-05-17 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0