e s a

hallo everybody!
Igår träffade jag mina systrar för en lunch på stan. Senare följde jag med Anna när hon köpte tre par skor, rik? och sen åkte jag hemåt och tog hand om min kära far som opererat knätt och knappt kan gå. I feel the pain.

Snart ska jag åka och träna och hämta ut mina pengar som jag fått tillbaka för att jag skickade tillbaka mina jenas förut. De som jag visade i bloggen, dom var lite för stora :(

Detta lov har jag typ inte gjort något alls, och det har varit galet skönt! Jag har fått vila, det känns som att det var år sen jag fick göra det sist.

Kommentarer
Postat av: agnes

jag saknar dig elin! sitter pa hotellet och skriver nu. jag har det underbart har men jag saknar er. vi maste fan aka hit! olen kostar 5 kronor!!



JAG AAAALSKAR DIG

2009-10-30 @ 15:32:02
URL: http://agnes.blogg.se/
Postat av: Anna

Me love skor!!!

2009-10-31 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0