as you die

Hej!
Just nu sitter jag och inte gör så mycket alls. Vi har inget plugg direkt, vilket är galet skönt.
I fredags var jag och johan ute och åt 2-rätters på min nya favorit restaurang crazy town :)
På lördagen åkte vi till skärholmen, jag köpte två tröjor på rea. På kvällen fastnade vi framför melodifestivalen. Sov halva tiden, men det jag såg var verkligen inte bra. Melodifestivalen är nog inte riktigt min grej..

Igår vaknade älskling upp med hög feber så han tog sig hemåt ganska tidigt, och jag åkte in och träna.
När jag var klar kunde kan knappt stå upp, mina ben darrade så mycket. Antar att jag tränade lite för hårt.

Idag stod skolan på schemat igen. Tråkigt. Längtar till lov. sol. och värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0