min syster har smittat mig, och jag har smittat pappa.

Idag är jag hemma från skolan. Har mått illa hela veckan men har ändå gått till skolan, men idag orkade jag inte.
Det kändes smartare att stanna hemma, hinna plugga och bli frisk än att gå till skolan och smitta alla.

Just nu är johan på väg till fjällen så i helgen blir det endast girlpower. På lördag ska jag och fina vänner göra något, frågan är bara vad. Det slutar nog bra.

Nu ska jag plugga, annars hinner jag aldrig med allt som ska göras.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sorry.... =(

2010-02-18 @ 14:34:20
Postat av: Elin

Nemas problemas, det är mycket bättre nu så det gör inget :)

2010-02-18 @ 18:58:54
Postat av: Anna

Bra =) Phhuuu....

2010-02-18 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0