sommmmmmmmar

Nu har jag sommarlooooooooov! Imorse när johan åkte till jobbet var det så skön känsla att kunna ligga kvar och slippa gå upp så sjukt tidigt. Underbart!

På skolavslutningskvällen, i torsdags, var vi hemma hos josephine och grillade. Riktigt mysigt.

I fredags var jag och johan på TAKIDA i Stockholm, helt sjukt. Jag har längtat efter att se dom live i typ 4 år, och nu har jag gjort det. Obeskrivlig känsla!

I lördags var vi på trosa marknad en stund. Sen kom min syster Anna och Filippa och Rasmus hem till oss, och stannade över natten. Inget annat än perfekt.

Söndagen tillbringade vi i lekparken och sedan åkte jag hem till johan, för att senare på eftermiddag åka ut till Malin där några i klassen befann sig. Det blev en trevlig sommarkväll, precis så som det ska vara.

Nu ska jag snart gå och duscha och sen ska jag ta mig in till stan tror jag, för att se vad denna dag ger.

Ha en trevlig dag allihoppa!

PS: Om 17 dagar blir jag 18 år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0