ett litet inlägg

Hej, tänkte att det kanske var dags att skriva några rader här igen. Just nu sitter jag och skriver på en engelskauppsats som ska in på fredag, sjukt jobbigt. Jag orkar inte. Men om 22 dagar är det sommarlov, har aldrig längtat så här mycket.

Imorgon fyller Filippa 1 år, grattis! Sjukt att det har gått ett år, tiden går galet fort nu för tiden.

Annars så bor jag växelvis mellan mina föräldrar och johan, känns nästan som man har skilda föräldrar och seprarata boenden. Men det är så jag får ha det just nu, det känns bäst.  Just nu är jag hos Johan, men imorgon ska jag hemåt för att skriva klart denna engelskauppsats (jag har sjukt mycket bättre konsentration hemma av någon anledning...konstigt).

I helgen ska Flippan firas, och även så ska jag hjälpa min syster att flytta. Annars måste jag plugga, har naturprov på måndag och en massa annat.

"Fick" (jag ska betala tillbaka) en ny mobil i måndags, min andra slutade fungera och gick inte att ladda så jag kände att det var dags. Är riktigt nöjd med min nya :)

Nej nu ska jag skriva några rader till, och sen så ska jag hjälpa Johan i köket. Det är nästan klart snart, skönt att slippa diska på toaletten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0