Min engel, min engel, min engel

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen, på riktigt.
Därför ska jag börja med att återberätta lite vad som har hänt i mitt liv.

Jag övningskör som en tok. Alla som läser det här är vittnen på att mitt mål är att ha körkort innan nyår, nu måste pusha mig själv för inte göra mig besviken.

Jag och mamma var på ladies night i lördags, det var riktigt trevligt (Brolle var ju med i showen, det är omöjligt att inte bli perfekt då!!) Vi åt en grasiös middag på McDonalds innan (Max har så mycket godare sallader!) och sedan rörde vi oss mot globen. En grym kväll med väldigt speciell känsla i magen då det bara var brudar i publiken. Söndagen var en väldigt speciell dag. Inte minst genomförde jag min 18-års present som är ett minne för livet, bilder kommer! Nej, utan min underbara syster fick även en dotter. Kan ni förstå att jag blivit moster igen? Jag måste vara världens lyckligaste människa. Eller föresten, det kanske mina systrar är. Det borde dom ju vara eftersom dom är mammorna. Men jag kan omöjligt ligga långt efter för jag är så sjukt stolt över dom små liven!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är så söt! Ska bli kul när ni kommer imorn. Kram

2010-10-20 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0