begravning

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga ner min själ i den här bloggen men jag har verkligen inte hunnit.
I fredags så var jag på underbara heron på bio med johan, vi såg "vi hade iallafall tur med vädret igen".
Den var väl så där, ettan är typ 39 gånger bättre!

I lördags så dansade jag typ hela långa dagen och sen så var johan här.
Mysigt till 1000!

Söndagen... hum, vad gjorde jag i söndags?
ja just det, jag var hos mormor med mamsen och systeryster.

Idag är det begravning för Christoffer, en nära vän till mig som gick bort i cancer den 21 november.
Det känns väldigt jobbigt, men ändå är det en ganska skön känsla. Man vet att han har det bättre nu, nu slipper han lida.
Jag tänker på honom varje dag och saknar honom varje sekund, men jag kan ändå inte gråta. Det är som att han är med mig vad som än händer, och att han vill att jag ska vara glad.
Jag kan tyvärr inte gå på begravningen eftersom den är i Skåne och jag bor i stockholm, men jag har lovar mig själv att hälsa på honom nästa gång jag är i neråt i landet.

Christoffer Bergelin, en saknad ängel <3


Jag har svenskaprov imorgon, så nu måste jag verkligen plugga.
Och klockan 21.00 ska jag kolla på efterlyst, svenska hjältar. Johan är med! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0