Historia

Nu sitter vi på historia-lektion och jag håller på och letar efter information om Elisabeth I.
Det är helt omöjligt måste jag säga, jag hittar absolut ingenting.
Man tror ju att det ska vara lätt, hon var ju ganska stor förr men bannemej inte nu längre.
Det är inte så intressant heller, så nu ska jag inte sitta här och tråka er.

När jag slutar idag så måste jag fort som attan hem till hunden, gå ut med henne och sen ska jag klippa mig.
Dock bara topparna! mer vågar jag inte...
Sen ska jag hem och plugga naturkunskap, har redovisning på onsdag. Palla! menmen... om man vill ha bra betyg så måste man ju.

I morgon är det fredag!! och jag börjar 12!! :D
det är nästan så att jag längtar, bara för att jag har så galet lång sovmorgon.

Men nu måste jag hitta lite fakta om denna omöjliga men framgångsrika kvinna.
Wish me luck!... det behöver jag nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0