långtur med bilen

Gårdagens kräftskiva blev väldigt kort pågrund av att dom äldre på festen fick för sig att dra på krogen, så det var bara för mig och andrea att traska hemåt vid 00. Vi gick till deras nya hus så nu har jag sett det också, det kommer att bli galet fint när det är renoverat!
Imorse åkte jag till Södertälje för att träffa mamma, tanken var att vi skulle övningsköra men jag var så trött och hungrig så vi åkte hem istället. Väl hemma hittade pappa en sommarstuga i vingåker, och tyckte att vi skulle åka dit och kolla.
Så en timma och 40 minuter senare var vi framme och stod framför en liten liten stuga som var ganska slitet.
Vilken fullträff tänkte vi, precis vad vi sökte. När vi senare satt på en restaurang i Katrineholm ringde pappa och sa att stugan inte var något för oss. Det roliga på denna trip var att killen som sålde stugan var bror och son till pappas två jobbarkompisar. Tänk vad världen är liten.

Ikväll ska jag nog sova tidigt, är väldigt trött.

För er morgonpiggna vill jag rekomendera att lyssna på Banit Göteborg imorgonbitti klockan 08.00. Då händer något spännande, något som jag inte kommer att missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0