I can´t take this anymore

Jag är så himla skoltrött just nu att jag håller på och tuppar av. Jag är trött på allt som har med inlämingar att göra, allt som har med prov och läsa och skriva att göra. ALLT! Just nu har vi väldigt mycket i skolan också.
Resten av terminen har varit ganska lugn, men just nu! Precis innan lovet sätter alla lärare in stora prov och inlämningar. Idag avklarades iallafall naturkunskapsprovet, vet inte om det gick så bra med nu är det över iallafall. Igår när jag skulle plugga orkade jag verkligen inte, jag visste att jag var tvungen men jag orkade verkligen inte. Det kändes inte så viktigt, trots att det var det. Nu är det bara idrottsinlämning, mediekunskapsinlämning + redovisning, matteinlämning, reklaminlämning och läsa+ skriva en uppsats om ett shakespeare drama i svenskan. Allt detta på mindre än en vecka!

Jag tror inte att det är många i Spme 2 som är speciellt glada denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Allt har ett slut!! Bara att klara det här och några prov till, =) sen är det slut på skola, då kommer du att sakna det!! Ju mer prov du gör desto färre är det kvar att göra!!

2009-12-09 @ 11:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0