hemma från snökaos

Igårkväll kom vi hem från mora där det var typ 2 meters snö och solsken.
Här hemma är det svinkallt och slask, det är nästan så att jag längtar tillbaka.
Helgen har för övrigt varit väldigt mysig och rolig. Allra bäst var när Andrea fick ragg i korvkiosken!
Andrea ramlade ofta genom att blandannat köra rakt in i skogen och när hon skulle staila för kameran slutade det med ett fall så att snön yrde. Enda gången jag ramlade var när en granfan stod ivägen för mig, så den krockade jag lite med.
Jag hade inte riktigt planerat att den skulle stå där. Lyckat.

Annars är det väldigt skönt att vara hemma igen, tillbaka till verkligheten.
Det enda jag vill nu är att det ska bli lov och att johan ska komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0