TråkSöndag

Nu skriver jag igen, det händer inte så ofta som jag skulle vilja att det gjorde.
Igår var jag iallafall först hemma hos Johans kusse för att han skulle typ göra något jobb där.
Så där fick jag sitta på golvet, dricka Nääss-kaffe och titta på honom när han klantade sig.
Sen så åkte vi på en oplanerad hockeymatch. Eller den var planerad, men inte för mig.
Det var meningen att grabbarna skulle gå, men så vart det inte och som trogen och snäll flickvän som man är så ställer man upp och går och kollar på typ europas sämsta lag förlora ännu en match. Jag pratar så klart om ssk. Visst, jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna göra det själv, så egentligen ska jag inte klaga. Men dom har ju vart bättre, varför bli sämre då.
Nej nu ska vi inte prata om det, jag tycker ju inte ens om hockey egentligen. Jag tycker att det är en töntig sport där dom åker efter en liten puck och försöker göra mål. Det är precis samma med fotboll, om man tänker efter så är det ganska töntigt. Och så finns det dom som tjänar en massa pengar på det, att springa efter en boll, det är verkligen sjukt.

Jag måste även nämna dom galna priserna på axa sportklubb. Vi skulle käka, för jag höll verkligen på att dö av hunger, men en liten pastasallad med lite sallad och tomater och en mini-cola gick på 145 kronor! Fan, det finns dom som inte är gjort av pengar!

Sen så åkte vi iallafall till älskade heron city, jag älskar att vara där. Det är så mysigt.
Där så åt vi, igen. Dock inte lika dyrt denna gång (minimini-sallad på mcdonalds) och sen så bowlade vi.
Då vart man rånad på pengar en gång till. En timma, en bana kostar bannemej 320 kronor!
Vad fan tror dom? Att man är typ hugh Hufner (eller vad killen heter) och typ badar i pengar?
Hur kan det vara så dyrt att skjuta lite bollar på några stående (ja förmestadels stående, det var förbannat svårt att få ner dom små sakerna!) pinnar, helt sjukt.

Så min dag spenderades med att göra av med en massa pengar på ganska onödiga saker egentligen.
Men det är väl antagligen sånt som man vill ta när man bara vill gå ut och ha lite roligt med sin älskade.

Johan sov här i natt, så inte mycket sömn fick man heller. Men mys var det, det kan ingen sätta emot.
Vi tog en promenad med vovven och sen så tog han sin bil och åkte hemåt efter en lång dag.
Tack för helgen!

Just nu sitter jag här och lyssnar på John Mayer- Free Fallin' som typ är en av dom finaste låtarna som finns.
Inte så mycket mer händer faktiskt. Egentligen borde jag plugga lite och skriva på en dopdikt till min systerdotters dop, men sånt får vänta. Jag känner för ett bad, så det får det nog bli istället.

Imorgon ska jag ta och göra av med ännu mer pengar, jag ska nämligen köpa ett gymkort på sydpoolen.
Fatta vad mysigt att få spendera sina söndagar på en motionscykel, och sedan några längder i poolen och sedan bastu. Istället för att sitta här och frysa. Nice!

Det här vart ett väldigt långt inlägg, men det är nog sånt man får ta. Jag bloggar ju ändå trots allt inte så ofta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså låten,han kan ju börja med att skriva sina egna låtar,dumt att slakta redan underbara låtar

2009-01-11 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0