nu var det det här med rubrik igen...

Just nu sitter jag på engelska, vi ska typ skriva om vilken ämne som helst och jag har ingen aning.
Malin babblar om att hon ska skriva om glass, hon är så seriös den där tösen. Och det värsta är att hon är det, seriös alltså. hahaha sköning!
Ska man vara så tråkig och skriva om typ agility? Något som jag vet en massa om,
men kul liksom. Nej jag tror att jag ska hitta på något riktigt klurigt och bra, så mitt betyg bara flyger som en lätt liten fågel upp till MVG!

Måndag idag. Jag tycker inte om måndagar, och speciellt inte den där måndagen eftersom jag var så otroligt klantigt i helgen, och ramlade så jag skrapade upp hela mitt knä IGEN! Så nu hoppar jag runt som en sjöman med träben och avsågad käpp. Och så har jag ju mitt mongofinger som är typ lika stort som ett hus, och blått som mormors gamla vaxduk från 1800-talet.

Men heter man Elin och är europas klantigaste människa så får man leva med det här, det är nog bara att inse.

I lördags var jag o johan på bio, som vanligt. Känns som att vi är stammisar på heron nu, snart kommer dom att käna igen oss. Vi såg iallafall Australia, jag somnade typ 7 gånger. Inte för att den var tråkig, utan för att den var så himla lång. Tre timmar. Men annars var den väl okej, inte super.

Nu måste jag komma på ett ämne annars kommer min engelskalärare att slå mig hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0