dag med systrarna.

Idag har jag varit hela dagen med mina systrar och deras små bebisar.
Vi åt lunch på stan och sen gick vi hem till Lisa och fikade, det var väldigt mysigt!

Sen åkte jag hem, och lite senare kom johan. Vi myste och åkte raggarrunda i nykvarn.
Dock var han tyvärr tvungen att åka hem eftersom han ska fira morgondagen på öland.
Vi ska fira midsommar precis på samma sett som vi alltid gör, hemma hos några vänner till mamma och pappa.
Grillning, 5-kamp och förr stod även dans runt midsommarstången på schemat, men nu för tiden brukar det aldrig bli av.

På lördag ska jag äntligen få träffa mina söta vänner igen, vi har inte träffats sen skolavslutningen.
Vi ska ev. gå på tom tits, och sen kanske gå ut och käka.

Johan kommer hem på söndag igen så då ska jag nog överraska honom med middag, om jag orkar vill säga.


Nu får du ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det va jättemysigt söta syster!

Men du är verkligen dålig på att önska dig födelsedagspresenter måste jag säga.. :-)



Ha en skön midsommar!



Puss & Kram

2009-06-19 @ 10:14:51
Postat av: Agnes

ska bli så skönt att äntligen träffa er igen! <3

2009-06-19 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0