matte och tiden.

Jag är grym, jag fick alla rätt på ekvationsomprovet. Jag kommer att få g i matte, jag är super glad just nu!

Annars slutar jag ettan på onsdag, i övermorgon! det är sjukt... jag är rädd för att dom här två åren som är kvar kommer att gå lika fort. jag vet att jag tjatar mycket om att tiden går så fort, men jag tycker att det är så läskigt. hallå, båda mina små systrar har fått barn?!? jag kommer ihåg när dom både hemma och vi bråkade hela tiden, det känns som igår, men det är typ 10 år sen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det går så sjukt fort. Man vill ju bara pausa och leva i slowmotion så man hinner med.

Va duktig du är! Grattis gumman!!

2009-06-09 @ 08:45:18
Postat av: Anna

Jag vet lilla syster men tiden går fort, så är det bara, snart sitter du själv där och har barn. Alltså om 10 år minst =)

2009-06-09 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0