Stay the night

Nu är den här helgen också slut, varför måste det gå så himla fort.
I fredags var jag, mamma och pappa på bio. Vi kollade på Män som hatar kvinnor.
jag tycker att den var alldeles för brutal och ganska snurrig. Men den var okej.
Sen på kvällen kom lilla johan och sov här.

På lördan var jag hemma hos Malin som fyllde 17 år i torsdags.
Grattis till dig gumman!           <3
Det var en väldigt speciell men rolig kväll.

Igår åkte jag hem från Malin och sen var jag hos mormor med systarna (med pojkvänner och Ella) och mamma. Vi fick en massa smycken, så nu har jag fyllt på mitt smyckesskrin till max. Sen så åkte vi hem och Johan kom hit. Vi skulle kolla på film, men jag typ somnade direkt så han fick kolla själv. haha.

Idag är jag sjuk, jag har ont i halsen. Så idag ska jag bara ta det lugnt och gå ut en långpromenix med hunden eftersom det äntligen är lite sol ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0