Just like a star

Jag tänkte att det var dags att blogga igen.
I torsdags, på valborg, så var jag med alexandra och emilia.
Vi var först i salem och sen på en tajko-fest i tumba.
Vi drog hem tidigt, men jag tyckte att det var skönt.
Jag var super trött och ville bara hem och sova.

På fredagen sov johan här. Tror inte att han hade så roligt,
för han fick sitta och titta på så ska det låta med pappa
medans jag satt och skrev historiauppsatsen som skulle in samma kväll.

På lördagen var jag, mamma och pappa och shoppade i skärholmen.
Jag köpte en randig tröja, en tjocktröja, 2 bh:ar och typ 10 trosor.

På kvällen var jag och johan hos hans syster där vi grillade
och hade mysigt. Väldigt trevlig kväll.
Sov sedan hos Jo, och på söndagen var vi först och fiskade med
några av hans kompisar och sen åkte vi hem till mig och grillade.

Väldigt mysig helg måste jag säga, men nu är skolan igång igen
och jag är galet trött.
Vill bara ha sommarlov nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0