helg

Helgen som varit har bara varit mysig. I fredags kom Johan hem hit och vi tänkte först åka på bio, men beslutade oss för att stanna hemma. Vi kollade på idol och sov mellan varven.
På lördagen vaknade vi och han åkte hem. Jag drog iväg på min racercykel och delade ut reklam. Sen åkte vi till min kusin som fyllde 19. Grattis bästa kusin! Sen åkte jag hem, slängde i mig lite mat och packade för att sedan åka upp till sthlm och träffa alexandra, emilia och andrea. Vi sov i deras nya lägenhet på karlaplan, som föresten var galet fin! Vi lagade mat och kollade på 2 och en halv film. Det var riktigt mysigt!

Idag har jag åkt hem från sthlm och nu sitter jag och pluggar. Ska skriva klart en engelsk bokresention och sedan ska jag förbereda till mediaredovisningen som är imorgon.


Puss på det!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vännen,



Hoppas allt är bra med dig! Vill du kanske vara med och tävla igen lilla turgumma? :)



Välkommen in till mig! // Kram H

2009-11-17 @ 20:44:38
URL: http://www.susans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0