be you- as you are! - var dig själv- precis som du är!

Hej alla söta! Här sitter jag och tänker på livets alla svårigheter.
Jag har ju lovat att berätta om vad det är för konstigt företag jag och några av mina klasskompisar har startat och här kommer förklaringen.
Det är nämnligen så att när man går i tvåan på wendela hebbegymnasiet får man välja ett individuellt val, då valde jag, agnes och malin med flera ung företagsamhet. Det går ut på att man startar ett alldeles eget livslevande företag med bokföring, utgifter och inköp och allt vad det gäller. Jag, Äggnes och Mallan valde att starta ett företag som säljer smycken, Be You är vårt finfina namn. Vi kommer alltså att tillverka smycken som passar den som är sockersöt och rockn´roll. I lördags var vi hemma hos M och beställde grejer, så i veckan kommer vår produktion att dra igång. Detta kommer att bli super roligt och jag längtar verkligen.

Hör av dig om du är intresserad av ett smycke, du kanske blir vår första kund ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen, goden natten!

Kommentarer
Postat av: Lisa

VILL HA!!!

2009-10-21 @ 14:37:31
Postat av: Kusinen

ååh vad roligt, jag kan lätt tänka mig ett smycke! :D

2009-10-22 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0