I just can stop lovin´ you

I fredags var jag, mamma och pappa på ikea efter skolan. Där inshoppades nya ljus, en underbar mysdress och lite presenter. Efter det åkte jag direkt hem till pontus där min bästa vän andreas pojkväns födelsedagsfest hölls. Det vart en trevlig kväll, dock åkte jag och emilia hem tidigt för att sova. det var skönt.
På lördagen åkte jag till älskling. Efter en stund var jag förbi malin en stund för att inhandla saker till vårt företag. Mer om det kommer en dag när jag orkar skriva allt. Sen åkte jag hem till Johan igen. Vi lagade mat, kött så klart, och sen gick vi hem till hans vän. Vid midnatt låg vi åter i sängen supertrötta och somnade på tre sekunder.
Idag har jag, han, mamma och pappa vart hos syster för att hon fyller 25 på lördag. Vi fikade och sen åkte vi hem och åt middag. Nu sitter jag här i min nyss mysdress som självklart är rosa, och ska alldeles strax sova.

Godnatt sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0