1:a optimalonsdagen

Sitter just nu i skolan och ska egentligen plugga. Onsdagar är en speciell dag för oss på Wendela hebbegymnasiet. Det är nämligen så att då har vi en dag med ett speciellt tema, då vi åker på utlflykter med mera. Idag är den första "optimalonsdagen" och vi börjar med resurstid. Alltså ska man plugga järnet nu så man slipper göra det hemma, men eftersom vi precis typ har börjat så finns det inte så mycket läxor. Jag tänkte göra klart en powerpoint till engelskaredovisningen om jag orkar, och sen ska jag röra mig hemåt. Vi har spanskaglosor till imorgon också, men dom gör jag hellre hemma. I skolan kan jag inte konsentrera mig på samma sätt.

Igår var Johan älskling hemma hos mig, vi vilade lite och sen drack vi te och mös.
Han börjar bli sjuk stackarn, hoppas han blir bättre snart och inte smittar ner mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0