bästa helgen!

Jag har haft en otroligt mysig helg, och det är anledningen till att jag inte uppdaterat.
I fredags var jag och johan ensamma hemma hos mig och lagade mat och så. Dock var jag väldigt
trött så vi somnade tidigt. Igår var vi i skärholmen och jag hittade 2 par stövlar, yes! Sen skulle han fira en vän till honom som fylt 20 och eftersom jag tyvärr inte fyllt 18 än fick jag åka hem. Frågade Malin vad hon skulle göra, och plötsligt befann jag mig på en 18-års fest uppe i Stockholm. Temat var 70/80/90-talet, och det vart en galet rolig kväll! Tack Malin! Vi sov över och idag åkte vi hemåt. Jag åkte hem till Johan direkt och vi myste vid vattnet, åt Kina-mat och somnade så att jag missade tåget. Så för ungefär en timma sen kom jag hem efter att han skjutsat hem mig innan han stressade iväg på hockeyträning. Så kan det bli ibland när man är trött.

Nu ska jag skriva krönika till LT och sen är det dags att sova!
Puss



En partybild från 2008 när alexandra, emilia och andrea hade tjejmiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0