Helgen tillbringades med johan

Fredags var jag och johan på bio. Vi kollade på Sommaren med Göran. Den var väldigt roligt faktiskt och värd att rekommenderas. Igår, lördag, fyllde min mamma år, Grattis älskade mamma! Du är världens bästa och jag älskar dig! På förmiddagen  var jag och johan in till södertälje en stund och senare kom släkten hem till oss. Vi grillade och åt, urmysigt. Vid 7-tiden åkte jag och johan mot gnesta för att fira hans kompis som fyller 20. Grattis till dig också Marcus! Det vart en väldigt rolig kväll med mycket skratt. Älskling jag säger bara, E.T!

Idag har jag varit och städat hos mormi och nu sitter jag här och ska snart sova.
Imorgon kör LT-möterna igång igen, kul!

Godnatt sötnosar,
sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0