mina otroligt djupa och förvirrade tankar

det här med livet. Är det så att man ska leva ett perfekt liv, med perfekt pojkvän, perfekt hus och perfekta vänner för att vara lycklig? Det tror jag verkligen inte.

Jag är inne i en sån period nu som jag tänker väldigt mycket. Jag har glidit ifrån min mamma, vi pratar inte alls lika mycket. det är för att jag är så tänkande. Igår var vi ute och gick långpromenad med hunden, vi sa bara några få ord till varandra. Förr skulle vi ha pratat om allt mellan himmel och jord. Sånt här gör mig ledsen.
Jag har glidit ifrån dom flesta av mina vänner, jag pratar inte lika mycket längre. Jag är inte mig själv. Det är något som har hänt men jag vet själv inte vad det är.. Det gör mig rädd, är det den här personen jag ska vara?
Villl inte.

Jag säger bara en sak: orka lägga energi på bråk och hat. Älska livet och gör det roligt istället.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gumman... Inte vara ledsen.

DU är:

underbar,fantastisk, ljuvlig, härlig, sagolik, förtjusande, strålande, hänförande, makalös, förbluffande, gudomlig, himmelsk, paradisisk, otrolig, toppenfin, störtläcker!!!



Prata bara med mamma så kommer ni igenom det.



Älskar dig!!

2009-09-17 @ 19:08:57
Postat av: Anonym

Jag tror inte på något som heter perfekt. Så länge du mår bra är allt som det ska vara. Ibland är det bara bra att stanna upp och tänka. Jag lovar att allt kommer bli bra mellan dig och din mamma igen, ni båda älskar varandra.

2009-09-17 @ 19:22:16
Postat av: Helena

Hej Elin!

Ta åt dig av dessa fina ord dina vänner ger dig, livet har sina upp & ner gångar det handlar nog mest om hur jag kommer att hantera dessa svängningar. Kom ihåg du är unik & att alla är unika på sitt sätt.



Något roligt!!! GRATTIS du svarade rätt på DAGENS FRÅGA & har vunnit ett armband från My Design of Sweden. Besök bloggen & lämna din adress så skickas armbandet hem till dig!



Må gott! // H

2009-09-18 @ 09:44:57
URL: http://www.susans.bloggsida.se
Postat av: JESSICA

älskar dig elin<3 inget är perfekt här i livet.

2009-09-19 @ 10:31:03
Postat av: Anna

Glöm inte att vi är många älskar dig Elin!!!

2009-09-19 @ 22:52:50
Postat av: mamma

Lilla ,stora tjejen vi glider inte ifrån varandra men ibland är det skönt att bara få gå bredvid den man tycker så mycket om och bara vara det är inte många man kan göra det med. Jag tror att du håller på att glida in i en vuxen värld med en sak ska du veta att jag alltid finns för dig här så länge du bara står ut med mig vare som du vill eller inte .

Du är en så enastående tjej med många tankar men försök att ta en tanke i taget så blir det lättare .

Du får pocka på min uppmärksamhet lite mer det är helt ok

KRAM Mamma

2009-09-22 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0