Tisdag=lååång dag

Idag är en sådan dag som vi slutar halv 5, dock är sista lektionen ung företagsamhet vilket innebär eget arbete och få välja sina egna tider. Idag hade vi handledning i slutet av lektionen men som tur det var kunde vi flytta upp den så vi kunde sluta lite tidigare, det var väldigt skönt.
Så nu kom jag precis hem och snart kommer lilla Johan hit.

Imorgon har vi ju optimalonsdag som vanligt, men imorgon står webb på schemat vilket är en kurs som jag kommer ha nästa termin, så det innebär att vi som inte har det har resurstid imorgon. Men vi har typ inget plugg alls just nu, så man kan säga att vi är lediga! YES! Jag älskar optimalonsdagar!

Dock ska jag iväg och ta en spruta imorgon, vilket jag verkligen inte ser framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0