with the eyes of one angel

Just nu sitter jag och skriver på en psykologiuppsats som ska in ikväll. Rolig fredagkväll tänker ni säkert, men ärligt talat så bryr jag mig inte. Jag skriver om ett otroligt intressant ämne, grupptryck, och lyssnar på Jay Smith. Så mig stör det faktiskt inte så mycket. Dessutom är Johan i storstaden och ska dansa loss på dansgolvet i kväll, och mina närmaste vänner har andra saker för sig så jag har inte så mycket annat att roa mig med.
Jag är dessutom snart klar, och då ska jag gå ner och joina mina härliga päron framför en film.

Helgen är här och har inte mycket alls planerat. Imorgon ska jag eventuellt inhandla de sista julklapparna och kanske en otroligt vacker tröja jag hängt undan på HM, frågan är bara om jag har råd. Det visar sig.
På kvällen väntar eventuellt utgång om jag orkar, just på sekunden känner jag inte så mycket för det. Annars blir det antagligen en mysig hemmakväll med världens finaste kille.

På söndag väntar årets första julbord tillsammans med mamma, pappa, farmor, farfar, johan och vår granne. Märklig kombo jag vet, men det ska bli riktigt trevligt och GRYMT GOTT!

Sen är det måndag igen. Vanliga fall brukar jag inte längta till måndagar, men just denna längtar jag till för den innebär julavslutning och sen tre veckors underbart lov. Det ska bli så sjukt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0