Lev livet

Igår hade jag min fjärde körlektion. Det går bra, fast jag börjar tvivla på att jag har körkort innan nyår. Nu när vintern kommer känns det som att det blir svårare. Innan studenten är nog mitt nya mål.

Vi hade även möte inför Kina igår. Det gick bra, och jag kan inte fatta att det är på söndag vi åker. Det kommer att bli riktigt häftigt. Självklart är jag nervös, två nätter kommer vi att sova hemma hos en kinesisk familj. Fine, jag är vann. Har ju slaggat hos en spansk familj i fler nätter än två, men det känns ändå väldigt speciellt när det handlar om kineser. Dom har ju inte alls samma sätt att leva som vi. Det blir en erfarenhet för livet.

Idag ska jag hem till Johan. Det ska bli mysigt, jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0