Från och med Du

I tisdags åkte spanjorerna hem, det känns tomt att inte ha någon efter sig hela tiden. Men också väldigt skönt.

Ikväll bär det av till Rönninge där det väntas fest hos mina kära vänner Alexandra, Emilia och Andrea! Det ska bli riktigt roligt eftersom det var väldigt länge sen jag träffade dom. Imorgon blir det eventullet utgång i Södertälje, men vi får se om jag känner för det.

På söndag ska jag samla lite vuxenpoäng och gå och rösta för första gången, det ska bli roligt och jag har bestämt mig hur jag ska rösta. Efter det väntas middag hemma hos farmor och farfar eftersom farmor fyller år på tisdag, grattis! Sen ska jag och mamma på aroebic, vilket jag tror kan bli rolig.

Igår var det mössprovning av studentmössan vilket var riktigt roligt, nu är det bara 265 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0