Kinesiska bilder

Hallo amigos! Nu har jag kommit ifatt lite mer med den här utmaningslistan. Tog ett tag att komma igång.
Idag har vi besökt Strängnäs där jag inhandlade lite till lägenheten. Var nära att få med mig en Iphone 3 hem också med lite övertygande från försäljaren, men jag lyckades gå därifrån utan den. Jag vet inte om jag ångrar det eller inte.

Ikväll väntas plugg för mig del. Riktigt roligt, eller hur? Egentligen skulle jag åkt och tränat men jag orkar inte ta mig till södertälje. Det får bli imorgon istället, för imorgon slutar jag tidigt.

Jag har precis gjort om bloggdesignen också. Väldigt skönt, för den andra var så tråkig.
Bara för det tänkte jag slänga upp lite bilder ifrån Kina.

En natt i Kina.



Med Changhai i bakgrunden.

Ett härligt gäng.


Kommentarer
Postat av: Jessica

fina bilder :)

2011-01-18 @ 21:08:48
URL: http://darksidepassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0