Min lediga dag

Gud vad roligt att fler och fler läser min blogg, jag blir jätte glad! Jag undrar bara hur ni hittar den?

Igår skrev jag att jag skulle gå och söka jobb idag, jag vet. Men jag har tänkt lite. Jag hade tänkt att söka i Södertälje, men det kommer att bli riktigt krångligt. Så därför ska jag bara söka i Gnesta och Nykvarn, och just nu har jag inga CV utskrivna så jag gör det en annan dag.

Idag ska jag istället plugga inför provet på fredag och skriva idottsanalysen. Jag ska också försöka hinna med och städa lite, ta en promenad och laga mat tills min kärlek kommer hem.

Sen måste vi åka och storhandla, för det finns verkligen ingenting hemma. Inte ens salt. ¨

Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0