Min allra bästa vän

Den här bruden har jag så himla mycket minnen med. Minnen jag aldrig kommer att glömma.
Andrea Lundstedt har jag känt sen jag gick i ettan i lågstadiet. Vi var vissligen inte så bra vänner då, utan bråkade
en del. Jag och min kusin hade bland annat sönder hennes och hennes systrars koja. HHAHA. Förlåt gumman.
Sen gick åren och vi blev bästa vänner. Du ställer alltid upp för mig, och jag ställer alltid upp för dig. Vi har gått igenom massor ihop, skratt som tårar. Men på något sätt löser vi alltid allt.
Du känner mig på ett sätt som ingen annan gör. Verkligen ingen annan. Vi är som systrar,
vi kan tjafsa idag också men blir alltid vänner igen.

Jag älskar dig, min bästis. Och jag kommer alltid att göra det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0