2012

Idag är jag ledig från jobbet, och har haft en riktigt segdag. Jag har suttit och läst igenom gamla blogginlägg vilket har gjort mig så otroligt glad, jag har fått minnas lite. Jag ska försöka att skriva något inlägg ibland, bara för att kunna gå tillbaka på samma sätt som jag gjort idag.

Just nu i livet har jag en bra period. Jobbar för fullt på hemtjänsten i gnesta, där jag faktiskt trivs otroligt bra. Städar, lagar mat och umgås med johan. Typ det.

Jag saknar efter mina vänner som befinner sig i asien, och längtar efter att jag, malin o ellen drar till bali för att möta upp dom. Det kommer att bli två bra veckor.

Ha det bra vänner, snart ses vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0