Någon som läser?

Hej, har ni saknat mig? Jag vet att jag är sämst på det här med att blogga. Vet inte ens om jag har några läsare kvar. Nu tänkte jag skriva lite iallafall. Idag har jag en ledig dag så just nu har jag kafferast från storstädning. Det behövs verkligen. Såg att sist jag skrev hade vi inte varit i Bali ännu, det har vi nu och det var två underbara veckor. Jag längtar efter värme igen och hoppas att det blir en resa i sommar med den där killen jag bor ihop med. Vore mysigt. Jag skriver från min nyköpta iPad och håller fortfarande på och lär mig, så vi får se när jag lyckas lägga in bilder. Väldigt blandat inlägg, men så får det vara. Hoppas det är bra med er!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är här iaf

2012-05-09 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0