7/4

I morse var jag först hos tandläkaren, det var mitt allra sista besök på fjärilen.
Känns skönt, nu är hela tandställnings-grejen över.
Förutom en sak. Jag fick veta att jag måste ha min tandskena resten av livet. Kul.
Får se om jag följer det...

Sen var jag förbi ungdomsmottagningen för ett nytt resept på p-piller, det behöves.
Efter det fick jag springa till skolan för att inte komma försent.
Men jag hann och staplade in på historia-lektion.

Nu sitter jag på samhällslektionen och ska jämnföra Sverige och Turkiets statsskick.
Kul det låter, eller hur?


Idag börjar agilityn och jag ska vara ledare, inte längre den som kutar runt där på planen och försöker få pli på hunden.
Nu är det jag som ska stå där i mitten och säga till dom när dom gör fel, och hoppa undan när dom kommer i hissnande fart. Galet var ordet. Får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0